2021. augusztus 29., vasárnap

Hosszú német nercbunda nercláb szőrme, 44-46-os hibátlan, exlkuzív, moletti teltkarcsú méret - Jelenlegi ára: 90 000 Ft

Ajándékba kapott, alig néhányszor viselt, nem kopott, nem sérült, gyönyörű szépséges darab, karácsonyra is ajánlom.
Nem turis, kiszuperált!!
Nekem nem stílusom, csak a helyet foglalja, így nagyon olcsón megveheted.
Hossza 120 cm, 168 magas vagyok, bő lábszárközépig ér, körömcipőben is melegíti a lábszárat színházból jövet.
Nem nehéz!
Méreteit a bélésen mértem belül:
Ujjvarrástól ujjvarrásig 57 cm a hátán, így a mellbőség kb 114 cm, elöl  persze rátakar , azért nem elöl mértem.
Bővölő fazon, így telebb hölgyeknek is kényelmes, 44-46-os, akár 48-as méretig is, ha a mellméret megfelelő.
Álló gallérja a nyakat is melegíti. Egyedi gombmegoldással készült vállfazon, dekoratív, nem átlagos.
Az ujja raglán szabás, a 80 cm-et a nyakvarrástól mértem.
Bélése szép, csíkos selyem.
Mivel nem passzos a fazon, férjek is nyugodtan meglephetik vele teltkarcsú feleségüket, nem fognak mellé.
Természetesen próba után, ha nem jó a méret, nem kell megvenni. Próba Hévízen bármikor lehetséges. Előre utalás után postázom értéknyilvánítással , illetve egyszer egy hónapban Budapestre is fel tudom vinni.
Ha még sütne egyszer a nap, jobb képeket is tudnék csinálni, sajnos a lámpafény nem adja vissza a szépségét.
Természetesen adom hozzá a tároló zsákot is, ld utolsó előtti kép.
Ajánlatokat is várok.
Másik akuciómban rövid nercbundát is találsz.


Jelenlegi ára: 90 000 Ft
Az aukció vége: 2021-08-30 05:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése