2021. január 31., vasárnap

őzbarna bőr magassarkú csizma 39 keskeny vádlira - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Keveset használt, gyönyörű bőrcsizma eladó! A stílusa romantikusan elegáns, szárán kis díszítésekkel, de nem túlzó, üzleti eleganciához is hordható.
A színe meleg őzbarna, esetleg a "ló"-barnához tudnám még hasonlítani.
Egy helyen nagyon picit lerúgtam az orrát, fényképeztem, nem látszik felvéve, engem is zavarna, ha látszana.
Nagyon jó meleg a bélése.
A talpkiképzése kényelmes, jól támaszt.
A szára kifejezetten keskeny vádlira való, az enyém is keskeny, de ez egy hajszálnyit még nekem is szorít. Szélessége kívül mérve a boka legkeskenyebb pontján 12, 7, felül, a szár legtetején szintén kívül mérve 17, 8.
Fontos, hogy a belső talphosszat nehéz egy magassarkú csizmánál mérni, ezért ezt tekintsd körülbelülinek, de nekem semmi más nem jó, csak a 26 cm-es belső talphossz, és ez tökéletes, tehát ki merem írni, hogy 26. A talpára 38-as van írva, de mivel a lábam 39-es, ezért ezt nem tartom jó irányadó adatnak, nem így tüntettem fel (ne ijedj meg, ha átvételnél látod a 38-as számot, nem írtam el az adatokat! ).
Lábfejéről: hegyesnek tűnik, de az én lábamon a nagylábujj a leghosszabb, és az ilyen típusú lábfejre is nagyon kényelmes.
Azért adom el, mert tél típus vagyok, és nem tudom hordani a ruháimhoz. Kimondottan ősz típusnak való.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2021-02-01 05:47 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése