2019. július 26., péntek

Quartz kézi filmfelvevőgép, retro - Jelenlegi ára: 9 000 Ft

Eladásra kínálok egy régi, használt, de megkímélt állpotban lévő, Quartz márkajelzésű, pisztolymarkolatú kézi filmfelvevő gépet.
Nem az enyém volt, értékesítésre kaptam. Bevallom nem tudom, hogyan kell használni. Eredeti bőrtáskájával együtt adom, és mindent ami a képeken látható, mert ezek hozzá tartoztak.
A neten található egy alapos leírás a működési elvéről, Szegecs weblapján, én is onnan sejtem csak, hogy orosz gyártmány lehet, de nem állítom biztosan, mert a Quartz feliraton kívül semmi egyéb információt nem találtam benne/rajta.
Aki ért hozzá biztosan ismeri a működési elvét, nekem sajnos nincs sok fogalmam róla, így az esetlegesen felmerülő kérdésekre sem biztos, hogy tudnék válaszolni. A gép egy rokonomé volt, rám bízta.  


Jelenlegi ára: 9 000 Ft
Az aukció vége: 2019-08-16 10:58 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése