2019. május 29., szerda

Primigi Premium Jeans Co. fiú farmernadrág 152-es Új,címkés - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

A fotók sajnos nem a legjobbak, a valóságban sokkal szebb.
Eredeti ára 14. 000 Ft, de én is leértékelve vettem 5. 800 Ft-ért.
Teljesen új, címkés. Címke, pótgomb rajta van sértetlenül. Pár hónapja vettem a kisfiamnak. Félretettem, csak sajnos kinőtte a méretet, mire előszedtem.   Puha anyagú mai trendi farmer. Szára felhajtható, fazonja engedi. Dereka állítható. Több ilyen méretű ruha kerül eladásra kisfiamról.
hossza: 88cm   belső szárhossz: 69cm      dereka: max. 40cm
 Rengeteg ruha és cipő kerül eladásra gyermekeimről, melyeket folyamatosan töltök fel oldalamra.
Vásárlás után kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a pontos postadíjszabás miatt. Köszönöm!
Köszönöm szépen, hogy benéztél oldalamra, további kellemes böngészést kívánok mindenkinek!
Licitet nem törlök!


Jelenlegi ára: 4 500 Ft
Az aukció vége: 2019-06-12 12:28 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése